Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, November 15, 2013

VIVIX - KEAJAIBAN ALAM SEMULAJADI

Salam Jumaat...
Alhamdulillah...hujan lebat di bumi Kulaijaya
Alhamdulillah secara officially anak-anak dah cuti sekolah, while masing-masing ketiduran... aku nak amik peluang sharing di sini akan keajaiban alam semulajadi iaitu VIVIX. Kerana keajaiban dan ke'power'an Vivix... aku gelarkan ia A CROWN JEWEL OF SHAKLEE PRODUCTS...yang mana khasiatnya telah terbukti banyak membantu pesakit-pesakit diabetes, kanser, angin ahmar a.k.a stroke, perokok tegar dan macam-macam lagi.

Sebelum aku melangkau ke testimoni, dalam entry ini aku nak sharekan apa itu Vivix.

Revolusi Terbaru dari Shaklee
Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.



Bakal dipatenkan tidak lama lagi. Bahan-bahan utamanya telah diuji secara klinikal dan ianya eksklusif untuk Shaklee.

Antara masalah yang dapat diatasi dengan bantuan Vivix (dan dgn kuasa Allah pastinya):
1. Diabetes
2. Tekanan Darah Tinggi
3. Stroke / Angin Ahmar
4. Kanser
5. Perokok Tegar
6. Sakit-sakit sendi badan


Testimoni Vivix:

VIVIX vs STROKE

VIVIX vs DIABETES

VIVIX vs ARTHRITIS
So itu antara testimoni yang dapat aku paparkanlah.
Inshaa Allah  banyak lagi testimoni Vivix akan aku kongsikan nanti :-)

Vivix juga sangat sesuai untuk penjagaan kesihatan keseluruhan bagi mana-mana individu yang mempunyai masalah nak menelan pil or kapsul yang berbagai-bagai. Untuk pengetahuan, pengambilan Vivix hanyalah 1 sudu teh sehari sebelum tidur ya.



Jadi, jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee yang terbaekkk ini silalah sms/whatsapp aku, Eca 0176073815. PM kat FB pun boleh di www.facebook.com/norafesa.

Offer menarik sepanjang November 2013 ini:

Beli 6 botol Vivix, percuma 1 botol. Percuma keahlian. Percuma penghantaran.
Beli 2 botol Vivix, percuma keahlian
Beli 1 botol Vivix pada harga istimewa!

Peluang di hadapan mata.
sekiranya ada antara korang or orang-orang tersayang yang menghadapi masalah kesihatan, mari berikhtiar dengan Vivix.

No comments:

Post a Comment