Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, November 5, 2013

QASEH GOLD ~ PENGHIJRAHAN KE ARAH KEBAIKAN


Bismillahir Rahmanir Rahiim...

Alhamdulillah atas kesempatan untuk update belog sekali lagi hari ini walaupun dalam kesibukan Working From Home dengan 3 'bala tentera' yang membuat kepala aku sendiri pening dan dah jadi separa tarzan dah...!!!

Aku nak announce ~ Alhamdulillah dengan kehadiran 1 Muharram ini, aku now officially jadi pengedar produk Ana Edar :-) Ada pelbagai jenis produk Ana Edar ini. tetapi, kali ini aku nak perkenalkan dan kongsikan akan produk Ana Edar yang paling hot dan menjadi fenomena terkini di tanah air iaitu Qaseh Gold.



Sebelum aku teruskan ke koleksi Qaseh Gold, let me tell you kenapa aku memilih untuk join menjadi usahawan Ana Edar nie? Aku akui yang aku agak memilih kalau nak join bisnes-bisnes nie... seriously ramai gak member-member or kenalan internet ajak join itu dan ini... tapi hati tak terbuka. Same goes with Ana Edar ini. produk Qaseh nie dah lama juga dalam pasaran sebab dulu lagi aku ada nampak dalam majalah Mingguan Wanita. Tetapi, bila member yang boleh dipercayai dan diyakini join dan selepas aku sendiri mencuba produk Qaseh kepada anak-anak, pastu aku study kebaikan dan manafaat produk-produk Ana Edar serta melihat sekali marketing plan dan income yang beliau buat...pintu hati aku terbuka untuk join. Lagipun aku yakin dengan perkongsian akan kebaikan Makanan Sunnah ini, macam hidup rasa berkat jek.... dan aku berharap sangat yang aku mampu membantu insan-insan di luar sana memperbaiki kehidupan masing-masing bukan sahaja dari segi kesihatan malahan ekonomi... kerana Ana Edar sentiasa membuka peluang untuk muslimin dan muslimat yang benar-benar berminat untuk menjadi usahawan :-)

Lagipun, bukan mudah kita nak mengamalkan Makanan Sunnah nabi nie. Just imagine nak amik kurma, kismis, buah zaitun, buah tiin, habbatussauda etc etc etc everyday...mampu ke kita nak dapatkan hari-hari? Air zamzam lagik... haaaa... tapi dengan produk Qaseh ini, segalanya hadir dalam satu botol dan diambil 2 kali sehari iaitu pagi sebelum sarapan dan malam sebelum tidur. Done! kelebihan-kelebihan Makanan Sunnah nie Inshaa Allah nanti akan aku kongsikan... but if you want to get is fast..sila tanya Uncle Google :-)


Terdapat 3 jenis produk Qaseh Gold yang menjadi fenomena sekarang nie... memang trending habisss...!!! Memang melimpahruah order dan minat dari orang ramai. 3 produk tersebut adalah Qaseh Adinda, Qaseh Kekanda dan Qaseh Junior. Sebenarnya apakah Qaseh Gold nie? Okay.. Qaseh Gold nie adalah minuman kesihatan berasaskan ramuan yang diiktiraf sebagai Makanan Sunnah seperti Kurma, Madu, Habbatus Sauda', Buah Tiin, Buah Zaitun, Delima & Air Zam-Zam. Ianya diperkaya dengan Gam Arab sebagai prebiotik semulajadi & herba tradisi seperti Za'faran, Ginkgo & Sireh. Ia juga mengandungi herba khusus untuk lelaki (Kekanda) - Tribulus, Guarana & Ashwaganda dan wanita (Adinda) - Passiflora, Pegaga & Majakani.  Untuk Junior, ramuan Makanan Sunnah digabungkan bersama Badam & Bayam.

Antara kelebihan-kelebihan dan keistimewaan Qaseh Gold Adinda & Kekanda adalah:


Manakala untuk Qaseh Junior.....



Ada pelbagai testimoni dan positive feedback dari pengamal Qaseh. Inshaa Allah nanti aku akan sharekan testimoni pengguna. Kalau nak testimoni aku ~ Alhamdulillah anak-anak lebih cerdik dan cerdas, jarang sakit serta semakin bijak akal masing-masing. Yang penting, bila amalkan makanan sunnah nie atau apa-apa supplement sekalipun kena konsisten dan beristiqamah baru nampak hasilnya dan barulah hasilnya berpanjangan.

So, kalau ada sebarang pertanyaan atau berminat nak mencuba, boleh inbox aku di norafesa@facebook.com or sms/whatsapp Eca 0176973815

Take care dan SELAMAT BERQASEH :-)

No comments:

Post a Comment