Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, November 12, 2013

LE FLORENTINE ALMOND KRUNCHY

Salam Y'All...

Busy betul makcik sampai tak sempat dan menyempat nak mengupdate belog ... huhuh..tiap-tiap hari berdoa agar diluangkan masa untuk belog kesayangan ku ini tetapi Allah tak mengizinkan... nie pun sambil menggoreng kacang bawang putih, sempat update sket....walaupun idea mencurah-curah dalam kepala nie...haishhhhh... Ya Allah, lapangkan masaku....

Hari nie aku nak introduce new product yang aku buat secara handmade dan homemade... Le Florentine Almond Krunchy! Ada yang panggil Almond Crunchies dan ada yang panggil Caramelo Almond Crunchy. Hehe tapi pokok pangkalnya benda yang sama...hehehe... aku pilih nama itu sebab nama asal bagi Almond Crunchies ini adalah Florentine Cookies :-)


Ok tak rupa dia...???

Hehehehe... agak mudah cara membuatnya tetapi kos bahan mentahnya memang tinggi la especially bagi aku yang bisnes skala kecil lagi nie... :-)

Tapi... Alhamdulillah it is a success....

Kalau ada warga Johor terutamanya Kulaijaya yang nak mencuba, boleh la pm aku kat Facebook or sms/whatsapp ke 0176073815.

Kalau dari kawasan, negeri lain pun boleh by post. No prob :-)

No comments:

Post a Comment