Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, January 1, 2010

{ HAPPY NEW YEAR 2010...!!! }

Finally... 2009 is gone & here it comes... 2010...!!! Begitu banyak sejarah tercipta pada tahun 2009... suka duka, gembira sedih... it was a real eventful year... semoga kehadiran 2010 ini bakal membawa sinar baru dalam hidup aku... aku dah sangat letih berhadapan dgn pelbagai bentuk tekanan samada dalam bentuk emosi, fizikal dan mental... huhuhu... I deserved a better life and I'll fight for it...!!!

Masih mengantuk mata nie kerana dah 2-3 hari aku dapat improper sleep. Hari nie takde apa-apa plan pun. Laki aku kerja... too weird because kilang dia x cuti..ntah apa-apa jek..dahla takde paternal leave :@ so, when he is not around means no transportation la nak kuar..some more dia bawak kereta today... motor tu ada je kalau nak keluar..but how do you expect me to ride the bike dgn baby skali? Nasib ada internet..takdelah bosan sangat hidup aku... hari nie plan masak nasi goreng jek... oh yes, tonight ada invitation for New Year Party kt rumah officemate laki aku... pergi je lah... lagipun laki aku kata kawan-kawan dia nak sangat tgk Iris...dia siap shopping baju ngn stokin lg mlm tadi... aku..??? Org tak berduit mcm aku nie nak shopping mcmana, kan? Tgk ajerlah.. takperlah.. once ada rezeki nanti mmg I need to do my wardrobe makeover... now's the time to do my self makeover... tunggu tiba masa jelah...

Actually, sambil berblogging nie...aku membuai Iris..hopefully dia lena until pukul 9.30 ke..baru aku dpt buat kerja2 aku... pagi td before gi keje laki aku dah cuci baju...tapi tak habislah..so aku just continue apa yg dia tinggalkan..then nak memasak & bagi Anis dan Eiman makan... as usual, aku mandi kendian sekali. no big deal...

So..okaylah..later I'll be back... dah pukul 8.10am nie... need to do whatever I need to do.. for all of you out there... HAPPY NEW YEAR 2010... oh hampir terlupa.. untuk junior aku Dr. Halina Mohd Yunos... today is the day, kan? So, akak nak wish Selamat Bertunang utk Halina & Sheikh... selamat menghitung hari menunggu detik bahagia...tak lama tu..tak silap akak.. bulan 10 kan? Semoga berbahagia hingga ke syurga... and for all.. ALL THE BEST...!!! Chow cin cau...

No comments:

Post a Comment