Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, January 12, 2010

{ AM LOOKING FOR SOME IDEAS... }

... hmm..aku teringat dulu...masa sebelum aku bersalin la.. Kak Julia suggest aku try to do writings... menulis artikel... cerita.. rencana..what-so-ever... yupp.. I think that would be great... anyway, aku nak cari gak part time job yg involves writings... mesti best... artikel tu or cerpen tu bolehla kot aku tulis...kalau nak tulis novel... ouh tidak..panjang berjela... tak taulah kot-kot terbuka pintu hati nanti..boleh jdi mcm Norhayati Berahim ke.. Ahadiat Akashah ke...hahahaha.. mampuih...

But who knows, kan? Anyway, qualifications in engineering doesn't mean I have to be a techno-slave for my entire life... especially kalau dapat manager macam haram jadah tak appreciate apa yg aku buat mcm si mangkuk tuh... I think kalau la kot2 dia membaca blog aku nie, sure dia sedar aku sdg mengutuk dia dan seumur hidup aku takkan maafkan dia kerana menganiaya aku...har har har...

No comments:

Post a Comment