Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, August 18, 2014

INGIN HAMIL?

Assalamualaikum Ladies out there :-)

Post kali ini adalah untuk wanita-wanita yang sudah bernikah / berkahwin sahaja ye.... untuk mereka yang ingin menimang cahayamata tetapi belum rezeki lagi... usaha..usaha dan teruskan usaha ye...


*** DAH LAMA BERKAHWIN TAPI MASIH BELUM HAMIL? atau... ANAK-ANAK DAH BESAR, CUBA UNTUK HAMIL LAGI TAPI MASIH BELUM MENAMPAKKAN HASIL? ***

TINGKATKAN KESUBURAN DENGAN GLA COMPLEX!
================================



Gla Complex sangat dikenali sebagai penggalak kesuburan . Setiap pasangan yang telah berumatangga pasti akan mengharapkan menimang cahayamata kan??

+ Meningkatkan kesuburan wanita.
menstabilkan hormon kewanitaan dalam badan kita supaya menghasilkan telur yang berkualiti setiap bulan. Bila kita bertelur setiap bulan, maknanya kita subur. Telur yang berkualiti juga memberi jaminan bahawa proses persenyawaan akan berlaku dengan baik & menghasilkan janin yang sempurna.

+ Mengawal selia estrogen dan testosteron
Membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita dalam badan seseorang. Apabila hormon dalam badan berada dalam keadaan yang seimbang, tahap kesuburan juga akan meningkat.

+ Menghilangkan simptom PMS
Rimas dengan simptom PMS seperti senggugut, mood swing, sakit pinggang, kembung, retensi air dan sakit pada payudara? Anda boleh ambil set senggugut Shaklee yang terdiri daripada GLA, Ostematrix & B Complex. GLA membantu dalam melegakan kesakitan dan period cramp.

+ Membantu proses kehamilan
GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih yang membantu sperma untuk berenang didalam rahim anda sehingga bertemu sel ovum, dan seterusnya berlakunya persenyawaan. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau anda terlepas hari subur pun masih ada peluang..

CARA PENGAMBILAN GLA COMPLEX UNTUK HAMIL!




Jadi...kenapa masih menunggu lagi?
Dapatkan GLA COMPLEX sekarang juga! Promo bulan August masih berlangsung...miliki GLA COMPLEX dengan harga lebih murah daripada biasa!

Untuk menambahkan keberkesanannya, while isteri ambil GLA COMPLEX... suami pula amalkan pengambilan ZINC COMPLEX...Double the effect!!!

Opsss...sebelum terlupa, meh belanja TESTIMONI GLA COMPLEX sikit... :-)





Inshaa Allah, kita Usaha + Tawakal + Doa !!!

Pm inbox
@ sms/whatsapp/telegram ECA 0111 868 6979

No comments:

Post a Comment