Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Thursday, May 22, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO ME .... :)



Assalamualaikum WBT & Goodday Everyone...!!!

Hari nie 22-May-2008 ... HAPPY BIRTHDAY TO ME :) It has been a while since I last updated my blog. First pasal hari tu busy, then badan pulak rasa kurang enak. Maka terpaksalah merehatkan mental dan minda nie... siap pergi klinik lagi tu but from doc's examination, he said I am normal but suffered from depression... hmmm.. sounds kinda correct. Memang macam-macam bermain di fikiran dan minda aku kebelakangan ini... tidur pun x lena.. mimpi pelik-pelik dan mengarut and end upbangun pening etc... sabar je lah Eca...

Well actually nothing special with today... mcm rakan sebaya aku kata, birthday.. it is just a date... tapi pada hari-hari yang istimewa inilah sesuai utk muhasabah diri, untuk merenung kembali what I have achieved in a past 365days of my life... what would I achieved in the next 365days dan mcm-mcm lagi... and most of all, Alhamdulillah..kerana Allah telah memanjangkan usia aku untuk terus bernafas di muka bumi ciptaanNya... terima kasih kepada Mak dan Arwah Abah kerana tanpa mereka, aku tiada pada hari ini... thanks to husband, family members and friends yang mengingati dan mendoakan yang baik-baik untuk aku... terima kasih ye semua... thank you very much :)

Some more aku rasa hari nie my health condition feels slightly better. Agaknya sakit sebab age transition kot... herherher.. ntahlar... aku agak jek...so tadi husband aku hantar e-card.. dia kata mlm nie nak masak utk aku dan anak-anak..that's lovely.. actually aku takde mengharapkan apa-apapun..doa untuk kebaikan aku pun dah lebih dari memadai...

By the way pagi tadi final match UEFA Champion Leagues between Manchester United and Chelsea di Moscow.. aku tak tengok pun sebab ngantuk giller... but my friend sms me at 540 am announcing the winning of Manchester United through penalty... wowww...!!! That was really a gift on my birthday... GLORY GLORY MAN UTD...!!! Just like 5 years ago when Kimi Raikkonen won Formula 1 @ Monte Carlo.... so great....

Okiesla.. got to go... nanti Insya Allah ada masa nanti aku akan menulis lagik.. mcm tak best plak internet lama-lama.. and I have some work to be done as well... see ya guys...!!!

No comments:

Post a Comment