Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, May 13, 2008

{ BIRTHDAY GIFT FROM YANIE & EIMAN BOTAK }

Salam semua...
Hari nie aku tatau kenapa aku rasa mcm takde mood giller nak kerja.. aku nak bercakap pun malas kecuali dengan manager aku, and budak-budak production jek... bdn mcm sakit-sakit and mata mengantuk plaks tuh. Alahmdulillah gak la kerja tak menimbun sangat and nie tadi husband baru call cakap balik lambat sket so I took the opportunity to write something in my blog.


Saja nak cerita pasal weekend, hari Sabtu I was supposed to OT @ work but for some reason aku terpaksa kensel. Sian gakla pada En. Ismail sebab the day before tu dia beriya kejar si Chia untuk amik signature. Aku memang rasa guilty sangat-sangat but the thing happened cannot be avoided. But semasa dok tunggu husband balik kerja, jeng jeng jeng.. I received a surprise Pos Ekspres dari Yanie :) Yanie or Elyani nie ex-colleague aku masa kat HDPM dulu... we kind a have a special and precious relationship and aku dah anggap dia mcm adik aku sendiri jek (pasal aku takde adik perempuan). Aku memang tau hari tu dia mcm bagi hint-hint nak hantar something kat aku, tapi tak sangka betul plaks apa yang terlintas di fikiran aku nie...Bila bukak bungkusan tu, oh! how sweet...belated birthday present untuk Eiman (kemeja hijau) dan blue smocking dress untuk Kak Long rupanya :) Thanks Yanie, I really appreciate your gifts..tunggu Eiman dah berjalan baru nak pakaikan lawan seluar jeans yang aku beli kat Debenham's dulu untuk Kak Long. Kak Long plaks... nanti aku fikir bila nak pakaikan..dia nie ganas sket..kang comot, habis baju... Then, malam tu kitorang balik AT3 for Mother's Day celebration hari Ahad. Before that ajak husband makan kat Mak Kiah pasal tetiba tekak giler punya nak makan Char Kuey Teow malangnya stall tu tutup plaks...



Hari Ahad.. Mother's Day.. aku tatau citer pun yg dorang plan nak raikan mak mertua aku tu as a surprised celebration. Tapi aku buat biasa jekla...aku sms mak aku (uwa...kredit low x dpt nak call), and then keluar ke Kota untuk botakkan si Eiman. Memang dari Eiman lahir aku teringin sangat nak botakkan Eiman, supaya rambutnya lawa dan aku ada terbaca somewhere yang botakkan kepala nie boleh bagi good eyesight pada anak... betul ker..?? So, kitorang pergi kedai gunting rambut untuk upacara penebasan rambut Eiman...hehe..


Tugas memegang Eiman diserahkan pada ayahnya la.. si kecik nie walaupun petite tapi kalau bab meronta, boleh tahan... nieha aku letak gambar dia sebelum, semasa dan selepas proses penggondolan.. dia punya menangis.. adeihla.. sabar jela aku mendengarnya... tapi, hasilnya memang memuaskanla.. he is so cute with her new hairlock (wakakaka... hairlock ke?)... consider it is la.. or bak kata abg Saufi Fadzillah (my senior) - I am not bald, I am just taller than my hair..hehe apa-apa jelah..


No comments:

Post a Comment