Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, September 7, 2012

PENAWAR HATI SAYER...

Bila hati gundah gulana... Bila rasa sedih... Bila semangat rasa lemah... Bila rasa sunyi...sepi...tiada sesiapa di sisi... dialah penawar hati saya....

Dialah busyuk saya... Dialah masyam saya...

Dialah cinta hati saya... Dialah pengarang jantung saya...


Dia notty... tapi dia manja...

Dia comel... dia suka ketawa... tapi dia juga suka menangis... tapi saya sayang dia kuat-kuat...!!!

Dia anak bongsu saya... Nur Arissa Suraya...

Bicaranya petah... bercakap mcm orang tua...

Garang macam saya... dah pandai pergi tandas dan wee-wee sendiri dan bok-bok sendiri...

She used to be not so cuddly..kalau kena peluk meronta..marah...rimas agaknya...!!!

Tapi now dia dah tak macam tu... Adik dah jadi big girl yg sporting...

Kadang-kadang time tidur Adik yang peluk mama kan...???

Bila saya sedih... bila saya rasa tertekan... bila saya rasa lemah... dialah sasaran saya nak peluk...meminta sedikit kekuatan untuk meneruskan hidup...

Bila saya menangis dan saya peluk dia... saya akan renung mata dia yang jernih dan bersih... yang seolah bertanya..kenapalah mama aku nie menangis...???

Kadang-kadang memang dia tanya... "Kenapa mama menangis?" atau "Kenapa mama sedih?"

Huhuhu... you are my angel....

I miss you.... sat lagi kita jumpa yer kat rumah... :-)

No comments:

Post a Comment