Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, September 25, 2012

BILA MOOD SEDEY...

Salam Y'All...

Dah lama tak update belog kan?

Bila mood sedih... semangat hilang... semua jadi penasaran...

Huhuhu...

Nak menulis pun mood takde...

Kadang-kadang bila mood ada, masa plak takde...

Anyway, last week aku ada phone interview utk jawatan Vision Systems Engineer dengan Ciba Vision PTP, Gelang Patah... well actually, I am not that desperate looking for a new job... aku happy je dengan kerja now cuma aku mencari employer yang mampu membayar gaji lebih kat aku... agar aku tak perlu nak jadi mcm orang giler menjual Tupperware lagi di samping bekerja sbg Underpaid Test Engineer...

Hidup kena berubah, kan? Kena berani... no matter what happened... hidup kena terus... kena sentiasa mencari peluang untuk memperbaiki keadaan sedia ada...

Dan I will go for it...!!!

The next day, aku dapat call dari HR Ciba Vision... calling me for f2f interview... alhamdulillah... getar juga nie sebab lama dah tak interview :-) So my interview will be on this Friday... doakan aku berjaya dengan gaji yang lumayan... amin amin ya rabbal alamin....

1 comment: