Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, August 24, 2010

{ I AM TIRED... }

Yes... I am extremely exhausted lately... I really really mean it... berpunca dari mentally distressed leads physically lethargic... damn difficult to explain... only Allah knows...

Satu persatu things happened... It seems like my life is hell out of control now... need to expect the unexpected... I am tired of think the best way out... I am having a real difficulties to concentrate on what am I doing... name it work or daily routine...

Mungkin inilah balasannya atas segala kejahatan yang aku pernah lakukan dulu-dulu... Mungkin ada rahmat dan hikmah atas segala yang berlaku... hanya itu saja yang mampu memujuk hati... di kala aku rasa saaannggaaattt tak tahan... when I feel like my mind is exploding and jantung macam nak pecah kerana berdebar dan susah hati...

Yeah.. pretending to be cool, calm and collected doesn't always work okay... sometimes I feel tired of pretending I am cool... walhal sebenarnya aku sangat risau, trying not to think... come on la.. aku juga manusia, punya hati dan perasaan... tapi, yelah... I don't always have an opportunity to express what I feel... bila aku tunjukkan kerisauan dan kebengangan aku... orang anggap lain.. bila aku cuba tunjukkan my confidence dan relax... orang akan kata aku 'tak ambil peduli'.. so apa sebenarnya..?? That's why, aku lebih suka ambil pendekatan berdiam diri... pendam apa aku rasa.. walau tempiasnya kadang-kadang terpaksa aku luahkan dalam entries di sini bilamana aku dah tak tahan dan out of control.. dalam diam, i talked to myself... luahkan pada the other side of me... setidaknya aku rasa terubat dari bercakap dengan org lain yang mungkin tidak faham apatah lagi memujuk or menenangkan malahan merendahkan atau kondem apa yang aku rasa... it will then makes my feeling worse.. and my heart broken...

hmmm..it almost midnight now... rasanya tu jelah kot yg aku nak luahkan hari nie.. I need to sleep and wake up at 4.30 utk masak sahur... till then...salam...

No comments:

Post a Comment