Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, July 2, 2010

{ MY LIFE AFTER 4 MONTHS BACK TO WORK }

At last.. I got this precious opportunity to update my long abandoned blog... sangat busy OK... with 3 kiddos around... with ayah kiddos lagi... with my kerja office... with my newly setup online biz... Alhamdulillah... dalam kepenatan itu, aku bersyukur akan setiap rezeki yang Allah SWT kurniakan...

Life will never be the same again... with super-hectic life... money making project... dengan pening kepala kerja kt office... wawawa... 24 jam sehari mmg tak cukup... contoh paling senang, malam tadi aku mcm org giler..tidur pukul 4 pagi bgn pukul 6 pagi... memang senang citer, kerja nie mmg takkan habisla sampai penghujung hayat... seriously...

Trying my best to schedule my daily task but apparently everything really depend upon keadaan sekeliling... talking about kerja rumah yang tak pernah nak setel... aku tau, En. Suami bengang dengan aku bila rumah mcm kapal karam... but how la... kiter sama2 kerja keluar rumah 7pagi balik 7malam.. tibe rumah dah penat gile.. dgn baju opis aku masuk dapur memasak...or kalau dah level tak larat tuh, mmg makan luar jelah... then dgn 3 anak2 yg sangat bijaksana dan cergas serta aktif... aduhhh... nak tidurkan Arissa punya seksa..last2 mama yang tertidur sama (mcm x biasa plak tertidur dgn baju opis ke esok pagi...)

Huhu...x sempat nak menaik sampai abis... kena sambung kerja... be rite back... (bila...??)

No comments:

Post a Comment