Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, May 10, 2010

{ GULANA MODE... }

10-05-2010

I really don't feel good... really really in not a good mood...
Hati rasa sangat merajuk... sangat-sangat merajuk... tatau nak cakap mcmana...
Rasa sangat terguris... rasa sangat terluka... terhiris...
Tatau nak mengadu kat siapa... it is extremely personal... extremely hard to say... to understand... to talk...

Sedih tau tak bila semuanya jadi macam nie... memang jiwa nie sangat memberontak... rasa tertipu... rasa dibiarkan... rasa macam tak adil... sangat-sangat tak adil...
At the same time, all the words of insulting... buat macam aku nie takde harga diri... rasa macam aku nie takde nilai... macam sampah... macam aku nie totally nothing...

Teruk sangat ke aku? Busuk sangat ke aku? Jahat sangat ke aku? Kenapa semuanya aku? Hina sangat ke aku nie... hinggakan my good intention also sering disalahertikan... hingga niat-niat baik dalam hati ini terpaksa diketepikan...

Apa yang aku dapat dari mendahulukan keperluan orang lain... (except pahala la...)... appreciation? Bulls**t la.. jangan mimpi... ucapan terima kasih? Once in a thousand time... nothing... kadang2 rasanya apa yang aku buat sangat tak berbaloi...

Cuma aku mampu berdoa pada Allah SWT, kerana dia jua yg maha mengetahui dan maha memahami apa yang berselirat dalam kepala aku skang nie... Ya Allah, aku memohon keampunan dariMu...aku tau aku mmg hamba yang hina di sisiMu, namun aku tetap setaraf dengan makhlukMu yg lain di muka bumi ini... aku tak mampu terima bila mereka membuat aku terhina... Ya Allah... ampunkan aku kerana sering meninggalkan amal ibadat yang diwajibkan ke atas diriku... aku tetap berusaha melangsaikan sebaik mungkin, walau tiada yang tahu... walau aku dituduh yang bukan-bukan... dan ya Allah... bukakanlah pintu hati dia untuk menerimaku seadanya... bukan memandang kelemahan aku... bukan memandang keburukanku... sesungguhnya hanya engkau yang mampu merubah segalanya... Amin!

No comments:

Post a Comment