Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, August 22, 2008

{ NOT IN A GOOD MOOD }

Hmmphh..dah jadi mcm tmpt melepaskan rasa marah plaks aku punya blog nie.. tapi what to do, kan? I dun really have a place to let go what I feel inside...anyway...

....the only good thing about today is I can now fit in my black trousers I am longing to wear for ages...seluar nie aku beli back in 2002, pastuh bila balik Mesia 2004 dah tak muat..until aku try last week...dah muat balik so today aku pun pakailah gi kerja ngn blouse merah mak aku jahit...

...went to office this morning, I skipped the Sunrise meeting again... arghkhsss... I don't give the damn to that meeting anymore, too much work to be done and to much things been pending on my organiser... supposed to call my boss at 8.15 but suddenly test area call in ckp FF tokleh guna in certain PC...my oh my...!!!

...maka terpaksalah aku dok berkampung kat sana, while others berkumpul kat SI meraikan our 650,000th machine... aku tatau apa-apapun sampai waktu light snacks only I went to SI Production Office to grab some meehun, kuih dan teh o. pastu.. back to work....

...called my boss, hope for his guidance on some thing I dunno but......kinda upsetting gakla...malas nak citer lelebih, pasrah jerlah menerimanya... tapi... aku tatau mcmana nak buat...!!! whi should I refer to... if I failed to complete... I dont care, nak kata apa pun katalah..that is what the best I have done... then CP called pasal nak manual print label...pastu lepak kat tempat dia..sambil mengumpat-ngumpat sket... har har har.. part nie mmg seronoklah..heheh...

...tapi..kesimpulannya..up to 1.40PM nie... my mood is sooooooooooo bad... nak taknak aku diam ajerlah... takut gak kang aku luah lelebih kang..kot2 ada yg terbaca dan terasa hati...

...esok exam SPA...mintak2 OKlah..takdelah mengharap sangat... and to be honest, aku dah suka ngan kerja aku skang walaupun gajinya sungguh tak berpatutan.. tgklah nnt..see how.. aku tatau nak decide... The Almighty is always there to guide me...

......dahla... kerja banyak.. nak sambung... walaupun otak aku cramp..tokleh nak berfikir....

TTTTTTTTTOOOOOOLLLLLLLOOOOOOOOONNNNNNNNGGGGGGGGG...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment