Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, February 17, 2015

HARI INI AKU MESTI UPDATE BLOG!

Assalamualaikum!

Fail to Plan is Plan to Fail...

Itulah aku...kalau ikutkan dalam sel-sel otak nie macam-macam idea ada nak dikongsikan kat blog tapi at the end, semuanya berlalu begitu sahaja. Bilanak update kemudian hari fefeeling malas lah pulak memandangkan story dah outdated.

That's me...

Maka kena reschedule life balik.
Memang rasa penat. Penat dengan urusan harian. Ikutkan kata hati dan deria penglihatan nie, sekarang juga aku stop dari menulis sebab kat belakang nie ada sebakul baju nak lipat dan segunung baju nak iron!

Tapi bila fikirkan balik... I am not a superhuman. Aku ada 2 tangan dan aku cuma boleh berada di satu tempat pada satu masa. Ada kerja yang boleh dibuat sambil-sambil...tapi kalau nak menulis blog nie...I need to focus, x boleh kejap menaip dan kejap lipat baju, seluar, spender yang bermacam saiz tu...ngeh3x

Rugi bila fikirkan yang aku start blogging like 7-8 years ago but org yg baru blogging setahun dua dah femes mcm retis dah...

Takper... I feel determined... harap kali nie aku boleh istiqamah berblogging...

Allahumma Yassir Wala Tu'assir.. Ameen :-)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment