Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Tuesday, April 22, 2008

{A TINY STORY FROM YESTERDAY}

Nak cerita pasal semalam, balik dari office aku ngan husband as usual pi amik Kak Long & Eiman kat taska... wah... Eiman tgh duduk dalam walker time sampai dengan baju baru warna biru yang aku belikan kat The Store Muar time aku balik kampung hari tu, yang memang aku niat nak dia pakai on his birthday...dengan stokin biru dan kasut biru yang ayah belikan dia last month, so cute...and as per planned, kitorang menuju ke kedai gambar kat Bandar Putra nie jek untuk amik gambar Eiman kat studio...

Diskas punya diskas dengan tokey, so kitorang amik pakej RM45... dapat satu gambar 6R dengan frame kayu & dua lagi gambar 5R with CD. Okayla tu.. lagipun dia baik... tak payah bayar deposit katanya (fuh lega.. pasal aku pun mmg ada RM20 je dlm tangan masa tuh.. pasal aku bajet boleh kawtim deposit RM10 jek..hehe)....masa amik gambar tu, dia suh Eiman duduk atas meja yang dilapikkan dgn karpet dan background biru jek..biasalah, di zaman serba moden nie diorang computerised jek background nanti..ayah sisir rambut Eiman and bedak muka dia while aku dukung dia.. Kak Long plak as usual tersangatlah excitednyer.. nasib baik dia tak membuat perangai mabuk kepayang dia mengamuk kat situ... and bila Eiman mula bertenggek untuk di snap.. ayah dan Kak Long beriya-iya mengagah si budak bulatan tuh.. tapi... hampeh setengah sentimeter pun dia tak senyum... agah punya agah... tak senyum-senyum..photographer tu main snap jek gambar dia... until finally... UWWWAAAA....!!!!! dengan muka cemik yo-yo dia mula menangis..agaknya pelik satu hal pastu terkujat dengan cahaya flash..faham-faham je la photo studio..heheh...adeih.. ada-ada saja si Eiman nie...

Aku plan nak amik gambar tu once dah gaji walaupun anytime jek diorang call suh collect... and definitely aku akan post gambar dia nanti.. :)

No comments:

Post a Comment