Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Friday, February 27, 2009

{ ORDER DARI KAK ZANITA (TRAINING) & RAKAN2... ITEQ SHIPPING & SITI AZELIN BUYER }

Fuh...berpinar-pinar mata aku time update blog nie..manakan tidak..dekat pukul 330 pagi baru tidur menyiapkan decoration untuk order hari nie...klu kira termasuk extras...40 biji aku design..yg buat rumit lagi complicated sebab almost each cuppies berbeza deconya... tapi demi kawan-kawan.. aku sanggupla..but start bln depan..aku kena fixedkan rule and regulation la nampaknyer...

Okies... order kali ni dtg dari jauh nun saya penghuni HR/Training Office.. Kak Zanita yg mewakili dua lagi kawannya dari Training juga & Finance... total 20bijik...tapi sebab boxnya kecik...aku snap yg 16bijik jek nieha.. lg 4 bijik aku separate dlm tupperware yg later Kak Zanita masuk dlm polisterin kt kantin..sungguh x efficient aku nieh..heh..takpe nnt dah gaji, gi blanjer... aku cari kotak canggih punyer ok geng..!!!

So, nie dia rupa bentuk cupcakes yg Kak Zanita & the gang order :

Deco nie thanks to laki aku la yang belikan dari Kota Tinggi last minit..dekat kol 1 pagi baru sampai tau... basic kek dia kali nie Vanilla & Chocolate Moist.. alhamdulillah moist sangat2..ramai yang puji...hikhikhik...

Order kedua dikongsikan bersama oleh Iteq Shipping ngn CT Buyer... 8 each, memang perfect 16 utk satu box la... nie dia gambarnya :

Thanks kepada customer-customer aku nie...hehe..kerana mempercayai air tangan aku nie... ada bwk sample jugak yang aku sempat bg pada Kak Eda IQC and Sahara... next order - Monday 2-Mar-2009 plak... ngantuk siotttt..........ZZZZZZZZzzzzzzzzzZZZZZZZZzzz.........

No comments:

Post a Comment