Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Wednesday, December 26, 2012

SIAPA NAK PAHALA LEBIH? JOM TENGOK SINI... SAYA BERIKAN JALAN, MANAFAATKANLAH YA :)

Salam Y'All...

Actually minggu ni start dah PI kt dept aku nie...tapi sementara belum superbusy mengira benda hakus2 mcm kutu tu... maka aku dapatla curi2 masa update belog sikit... so hari ini aku nak sharekan something nie...

Bersebelahan dengan rumah yang aku diami a.k.a di Springsville Homes, Bandar Putra di Kulaijaya... sebuah surau baru hendak dibina.. I mean senang dibina sekarang nie. Oleh itu, mereka mengalu-alukan sebarang bentuk sumbangan kepada surau tersebut. Salah satu caranya adalah memberi sumbangan dalam bentuk kewangan. Yang ini boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja. Transferkan payment itu ke akaun Maybank yang tertera... and done! Confirm dapat pahala dah :)

Sumbangan tak semestinya ratus ribu ringgit riban rupi dollar etc etc... sekadar yang termampu... berpanjangan tau pahalanya bila korang menyumbang ke arah pembinaan tempat beribadat. Selagi hadir insan-insan ke surau berkenaan untuk beribadat, maka pahala masuk ke dalam akaun korang macam air yang mengalir !!!

Oleh itu gunakanlah kesempatan ini untuk menderma.... :)

Haaaa...details seperti di bawah.... tak miskin harta kalau setakat menderma seringgit-dua.... malahan Allah akan buka pintu rezeki yang lebih luasssss untuk anda semua... In Shaa Allah... Amin ya rabbal Alamin...




ARAHAN PEMBAYARAN:

Sila bank in terus ke Akaun Maybank Islamic:

Nama akaun: "DANA PEMBINAAN SURAU IBNU SINA"

Nombor akaun: 551100104926

Email: surauibnusina@ymail.com

Cek atas nama akaun di atas, boleh dipos ke alamat:

PENGERUSI,
SURAU IBNU SINA,
JALAN MERAK 8, BANDAR PUTRA,
81000 KULAIJAYA.
JOHOR .

Jika berkehendak sijil wakaf atau resit, emailkan salinan transaksi, nama dan alamat pengirim ke surauibnusina@ymail.com utk urusan penghantaran.

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi:
Hj A.Manan Bin Abdullah,
Bendahari,
013-7417078
FB: http://surauibnusina.org

No comments:

Post a Comment