Jom Follow Saya

PREPAID PALING MURAH DI PASARAN

Monday, May 21, 2012

BILA GM TAK APPROVE REQUEST UNTUK BELI KERTAS...

I tell you guys....Haru-biru jadinya...!!! Kertas A4 takde stock level licin habis untuk print documents yang memerlukan fresh papers such as VPI, VSOP bla bla bla... masa inilah masing-masing jadi kelam-kabut mengendeng sana mengendeng sini untuk kertas untuk print kerja masing-masing.... and and and... at this moment, recycled paper untuk print benda-benda yang not-so-critical pun nampaknya semakin merosot..!!! Wawawawa... aku masih tak tahu kenapa Mr. DN tak approve request untuk beli kertas walhal everybody is well aware akan keperluan kertas dalam company ini... kenapa tak dari awal-awal lagi ubah cara documentation di sini tanpa gunakan kertas..?? That is even easier right?

Actually, for me personally... I don't really bother about this issue pun... yes, sometimes aku terasa bahangnya juga bila diri sendiri nak print tapi takde kertas. But luckily, I have stock kat rumah..kertas dah lama dah pun..aku guna masa buat final year project kat university dulu... tapi it helps pada saat-saat terdesak. Aku rasa esok aku akan bawa lagi satu rim kertas recycle yang aku amik masa kerja di previous company untuk digunakan bagi print benda-benda yang non-critical..

For me lah...bila keadaan kritikal macam nie.. shut up and x salah pun kalau bawa kertas sendiri. Bukan tiap-tiap bulan pun..tak perlu nak berkira sangat..kerana the more kita berkira... the more tersepit pintu rezeki kita... korbanla sket..bukan habis ribu-riban pun beli kertas A4 200 pages tu.... ini pandangan aku lah..dan akan aku lakukan...and sorry la kalau ada opismet aku baca dan nak kata aku kedekut, kalau korang mintak.. aku belum tentu nak bagi..sebab aku bukan supplier kertas ye..aku guna as a sacrification untuk documents yg aku kena print for the sake of my project only.

aku boleh berkorban sket... kamu pun boleh!

No comments:

Post a Comment